Український бренд із французьким серцем AMOURSKY презентував парфумовану колекцію COURAGE

Український бренд із французьким серцем AMOURSKY презентував парфумовану колекцію COURAGE – присвячену сміливості українців

З французької мови “courage” перекладається як сміливість, хоробрість. А сталий вираз французькою — «bon courage» означає «тримайся» – такий актуальний для кожного українця та українки сьогодні. 

Цей унісекс аромат – про силу духу, незламність. В серці COURAGE пульсує глибина пачулі, яка приходить слідом за першими іскристими цитрусовими нотами лимона та ананаса, що нагадують свіжість ранкової весни, а деревні акорди кедра і ніжний мускус у фіналі дарують теплоту та впевненість, як перші весняні промені сонця.

Відео-візуалізація аромату COURAGE — це мозаїка світлин українського щоденного життя за останні 3 роки, показаного світу через обʼєктив камери воєнних фотографів та документалістів Костянтина та Влади Ліберових і французького воєнного журналіста – Сіріла Амурскі. 

Український бренд із французьким серцем AMOURSKY презентував парфумовану колекцію COURAGE

9-го квітня в рамках презентації аромату бренд AMOURSKY в партнерстві з ЦУМ, Київ, організував навчальну лекцію ветерана війни Влада «Самурая» Єщенка на тему:

“КОРЕКТНА КОМУНІКАЦІЯ З ОСОБАМИ З ІНВАЛІДНІСТЮ, ВЕТЕРАНАМИ ТА ЛЮДЬМИ З ПОВНОЮ ЧИ ЧАСТКОВОЮ ВТРАТОЮ ЗОРУ”.

«Ми звикли до слів «подивіться», «дивіться», і дуже часто навіть не задумуємось, наскільки недоречними ці слова можуть бути для людини з порушеннями зору». 

«Інклюзивність — це не про пандуси, двері з маркерами та гучномовці. Інклюзивність — це в першу чергу про людей та їх навички», — підкреслив Влад під час лекції. 

Український бренд із французьким серцем AMOURSKY презентував парфумовану колекцію COURAGE

Під час виступу Влад також звернув увагу, що в Україні вже немає центру виховання собак-поводирів. Серед додаткових питань гостей — інклюзивне мистецтво, шрифт Брайля, тифлокоментарі та додатки і програми для незрячих, а також, як сучасним українським брендам посприяти своїй інклюзивності. 

Подію відвідало понад 60 гостей, серед яких були керівники українських підприємств, журналісти, представники медіа, митці та лідери думок. 

Влад Єщенко є справжнім уособленням українського Куражу. 26-річний уродженець Горлівки, доброволець з 2014 року, військовий сапер. У 2022 році Влад під час виконання бойового завдання втратив зір та частково слух. Засновник «БФ Побачимо Перемогу».

 У 2024 році за допомогою дружини Валерії, запустив проєкт “Єдиний простір: інформативно-освітня група”, спрямований на допомогу людям із втратою зору у соціальній адаптації, інтеграції в суспільство та створенні умов для їхнього працевлаштування. Його особистий досвід та професійний підхід роблять цей проєкт особливо значущим та ефективним. Влад проводить інформаційні та освітні сесії в школах, університетах та на підприємствах, де навчає суспільство правильно взаємодіяти з людьми з порушенням зору.

Ця дуже важлива ініціатива сприяє створенню толерантного та інклюзивного суспільства, де кожен, незалежно від стану здоров’я, може почуватися комфортно.

Бренд AMOURSKY виконує свою соціальну місію і з кожної продажі засобів колекції COURAGE передає частину доходу у фонд Владислава на протези очей та заміну рогівок для людей із повною або частковою втратою зору. 

Кураж – це не відсутність страху, а здатність долати його,

Bon courage!

Залишити коментар

Коментарі

Поки що немає коментарів. Чому б вам не розпочати обговорення?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *